Menu
FANZINE.cz
Filmy a seriály

Evil Within bude pracovat se světlem. Vývojáři tak chtějí tvořit atmosféru

Pavel Šnábl

Pavel Šnábl

10. 5. 2013

Shinji Mikami se rozpovídal při rozhovoru pro německý server PC Games. Prozradil další podrobnosti o hře.

OBR.: Evil Within

Autoři slibují dokonalý hororový zážitek. Zdroj: Oficiální stránky hry

Mikami se redaktorům svěřil, že nemá rád slabé osobnosti, které před něčím nebo někým pořád utíkají. Z toho důvodu bude mít hlavní hrdina hry Sebastian Castellanos silnou osobnost a jen tak něčeho se nezalekne.

Vývojáři budou ve hře hodně pracovat se světelnými efekty, pomocí nichž chtějí vytvářet atmosféru. Například zhasnou světla zrovna ve chvíli, kdy to nejméně čekáte. V absolutní tmě se tak hráči musí zorientovat a bojovat pouze za pomocí sluchu. Tento efekt rozhodně podpoří atmosféru a hráči se konečně po dlouhé době budou moci u hry doopravdy bát.

Ve hře se objeví automatická detekce nepřátel. Jakmile je Sebastian spatří, skrčí se. Až nebezpečí pomine, opět se narovná. Samotné zaměřování zbraní posune kameru trochu přes rameno. Sebastian však nepoužívá na obranu před monstry jenom zbraně. Detektiv je schopný vytvářet smrtící pasti a nástrahy.

Mikami také prozradil, že v boji se k hlavnímu hrdinovi občas přidá i jeho kolegyně Julie.

Evil Within využívá engine idTech 5, jenž by měl být použit i pro hru Doom 4.

V Japonsku se hra bude prodávat pod anglickým názvem Psycho Break. Evil Within vyjde v roce 2014 a objeví se na platformách PC, PS3, PS4, Xbox 360 a novém Xboxu.

Ohodnoťte tento článek:
0
Právě čtete

Evil Within bude pracovat se světlem. Vývojáři tak chtějí tvořit atmosféru

Hide picture