World of Warcraft si žije vlastním životem kdesi na trůnu MMORPG her. V tomto roce se však minimálně otřesou základy žánru, kterému propadlo již několik miliónů životů (obrazně, fakticky i prakticky).
Rozhovory dabované a v angličtině zdroj:guildwars2.com
Guild Wars 2 se sice z března odsunuli na léto tohoto roku, ale všechna videa, která jsou k dispozici, jasně ukazují, že hra je prakticky hotová a jen se dolaďují chyby a mechanika hry. Hráči se opět vžijí do hrdinů, opět budou prozkoumávat a bojovat v nových světech, ale vše tak nějak jinak.
Autoři se dušují, že kladou velký důraz na vyprávění příběhu a osobní linie vašeho avatara. Kromě pohlaví si vyberete z několika původů vaší postavy, upravíte minulost, příslušnost a kdo ví co ještě. Z toho hlediska jde o naprosto unikátní řešení a ve výsledku to znamená zdůraznění RPG sekce.
Drak vs Charr. Válka se blíží
Oproti Guild Wars 1 se navíc konečně budou bitvy o osud Ascalonu a všech dalších zemí odehrávat ve větším počtu. Video, kde hráč bojuje s drakem Shattererem odhaluje až čtyřicet (!) živých a myslících hráčů. Nelze říct, jestli je to konečně číslo, každopádně jde o velký pokrok.
Co se týče zmíněných mechanik, i zde je hodně nového. Autoři do hry implantovali například statické kanóny právě na souboj s drakem. Souboj je tak o něco reálnější, ale hlavně nutí hráče hrát hru více do hloubky, aby nějaké kanóny vůbec byly k mání. Kouzla jednotlivých povolání jde navíc lépe kombinovat a díky chybějící profesi Léčitel je hra svižná a přesto vyvážená.
The YouTube ID of gs5bXXjTq5g&feature=related is invalid.
Kdy GW2 vyjdou je ale stále velká otázka. Autoři nechtějí nic podcenit, a tak se balancování a všemožné opravování můžou táhnout až do Vánoc. Na jednu stranu se nesmírně těšíme, na druhou je zde velká otázka, jak nové systémy přijmou hráči samotní. Graficky se hra pohybuje na přijatelných mezích, čili to není záležitost pouze pro nadupané počítače. Snad tedy v červnu?