Hra Command and Conquer 4: Tiberian Twilight přichází. Jaké novinky obsahuje?
Redakce
6. 7. 2010
Všichni stratégové pozor! Závěr legendární strategie Command & Conquer 4: Tiberium Twilight už se dostal na prodejní pulty a my vám nyní přinášíme předběžné informace. Jak dopadne válka o mimozemskou látku s názvem Tibérium se dozvíme již brzy.
O vydání nového Command & Conquer 4, věděli snad všichni milovníci této série. Vývojáři už od samého začátku vývoje nového dílu slibovali dokonalé završení sérii, ještě lepší filmečky, které by se neměly odehrávat jen v základnách, ale i přímo na bojišti. Dále slibovali rozsáhlejší bojiště nadupané akcemi. Z prvních obrázků, které se mi dostaly pod ruku, bylo vidět, že se můžeme dočkat nových jednotek, od malých vozidel až po obrovské bojové mechy. Samozřejmě se nemusíte obávat že by ve hře nezůstaly některé vaše oblíbené jednotky z předchozích dílů. I na ty se dostane.
Příběh
Už na začátku se můžeme dostat do dilematu. Podle informací a videí ze hry víme, že se jedna z hlavních postav, Kane přidá na stranu GDI (Pro neznalce série na začátku celé série vznikly dvě hlavní frakce za – lidstvo a zbavení se Tibéria bojuje GDI, bratrstvo NOD, můžeme nazvat sektou nebo teroristickou organizací. Hlavním představitelem NOD je právě zmiňovaný Kane, který snad v každém díle zemřel a pak trochu úsměvně ožil. A oněm se mluvilo jako o prorokovi, který měl na své straně dost stoupenců. Celá série byla o válkách mezi těmito frakcemi. Ve třetím díle se objevila nová frakce. Srini, mimozemská civilizace požírající tibérium(Hratelná při multiplayeru a novém modu dobývání).
„ Ale proč?“ ptá se hodně z vás. Velká část je i mě zatím záhadou. Sám nevím kam se podělo Kaneovo proroctví. Ale spojení mezi NOD(Kanem) a GDI je už již jisté. Možný důvod je ten že planeta bude během pár let zaplavena Tibériem a to by znamenalo zkázu lidstva. A Kane ví, jak to zastavit a GDI má zas prostředky jeho plán zrealizovat. Jak dopadne tohle spojenectví to se dozvíme již brzy.
A jak to bude z kampaní bude jen jedna?
To je informace, která není úplně objasněná, nejspíše si budeme moci před každou misí vybrat jaké jednotky budeme používat a nebo kampaně budou rozděleni opět do dvou a z každé kampaně se dozvíme informace jak na to všechno pohlíží vybraná frakce.
Grafika a hratelnost
Celá hra bude pracovat na vylepšeném enginu z původního C&C3 Tiberium wars, který nabízel nízké HW nároky a krásné grafické zpracování. V tomto směru mají vývojáři palec nahoru. Co se týče hratelnosti ta bude kompletně změněna tak, aby přilákala nové hráče a udržela ty stávající. Z inovací o kterých zatím vím, že se dočkáme pohyblivých základen a výběru jedné ze tří (útočná, obranná a třetí poslouží jako podpora). Hra by měla mít staré kouzlo a nový hábit. Trochu se bojím pohyblivé základny, kterou předem mnoho fanoušků kritizovalo. Uvidíme jak to na konec bude vyvážený Ale snad nám vše vynahradí nabitý příběch.