Menu
FANZINE.cz
Technologie

NHL 12 zase o krůček realističtější. EA sází na revoluční fyziku!

Jakub Bilko

Jakub Bilko

30. 5. 2011

NHL 12Je to již rutinní záležitostí, že nás každým rokem EA Sports zásobuje svými sportovními hrami. Nyní do světa vypustili první informace o NHL 12, které jsou doplněny trailerem, a dokonce i datem vydání! Pojďte se tedy podívat, co nového nám další ročník přinese.

NHL 12 - nájezd

Tim Thomas v rozkleku, zdroj: ea.com

Rutinní skutečností je už také absence NHL na PC platformě. Nám PCčkářům nezbývá nic, než jen tiše závidět. Patříte-li tedy k silně závistivým jedincům, doporučuji následující řádky úplně vynechat.

Vylepšená fyzika

Už v NHL 11 byl podobně jako do série Fifa do hry zahrnut nový fyzikální engine, který měl na starost hity a celkové chování hráčů při srážce. Nejednalo se tedy pouze o animaci, ale vše bylo počítáno enginem. V novém ročníku je tento engine, pod názvem Full Contact Physics Engine, vylepšen o několik dalších vychytávek. Hra bude daleko interaktivnější, nyní budete moci soupeře přehnout přes hrazení, rozbít plexisklo nebo občas uvidíte odletující helmy. Úpravy byly provedeny také v brankovišti.

NHL 12 - přes hrazení

Když hráč nechce střídat, pomůžeme mu

Gólmani jsou tentokrát skutečně součástí dění, takže se mnohdy neubráníte nějaké té srážce, kdy soupeřova brankáře sundáte nebo vychýlíte branku z brankoviště. Také bude mít velký vliv clonění brankářova výhledu, jehož úspěšnost může vést ke snadnému gólovému zakončení. Na gólmany se letos myslí ještě více. Mohou se nyní zapojovat do bitek, takže v příslušné situaci stačí stisknout tlačítko a brankář se rozjede proti druhému. Bitky znovu probíhají ve first person pohledu, který byl zaveden v NHL 10.

Ve fizikálním modelu se tentokrát berou v úvahu i tělesné proporce hráčů, takže při srážkách nebo osobních soubojích bude mít vždy výhodu „bytelnější“ hráč. Je vám tedy jasné, jak by dopadla srážka Cháry s Giontou. Ostatní prvky jako zlomené hole budou zachovány.

Živý televizní přenos

NHL se díky své grafické prezentaci podobá čím dál tím víc skutečným televizním přenosům. Zápasy mají vždy autentickou atmosféru, fanoušci reagují přesně podle toho, jak na tom domácí tým je. Realistické chování fanoušků bylo do hry implementováno taktéž v NHL 10. Když domácí tým vstřelí branku, okamžitě tisíce fandů vyskočí ze sedaček, což vypadá hodně efektivně, zatímco v případě inkasovaného gólu jen nelibě máchají rukama. V případě, že natlačíte soupeře na plexisklo, nejbližší fanoušci se zvednout a začnou do skla mlátit rukama.

NHL 12 - Winter Classic

Winter Clasic

Docela příjemnou novinkou je zahrnutí venkovní hrací plochy. Vývojáři vyslyšeli prosby ze strany komunity a zaimplementovali do hry venkovní stadion Heinz Field v Pittsburghu, který bude dějištěm zápasů Winter Classic. Pakliže bude ke všemu ještě sněžit, jak je vidět v traileru, určitě se bude na co koukat.

Samozřejmostí je mód Be a Pro, kde se ujmete vámi vytvořeného nebo již existujícího hráče a budujete si hokejovou kariéru, ve které se můžete vypracovat na post nejlepšího hráče NHL. Novinkou v tomto módu je faktor kvality hry, který sleduje vaše schopnosti na ledě. Pokud tedy budete podávat dobré výkony, budete moci na ledě zůstat déle.

Snad jste si tedy vytvořili základní obraz o NHL 12. Více informací vypustí EA v průběhu času, nicméně je známé už i datum vydání. To připadá na 9. září letošního roku, kdy hra vyjde v Evropě na Playstation 3 a Xbox 360.

Ohodnoťte tento článek:
0
Právě čtete

NHL 12 zase o krůček realističtější. EA sází na revoluční fyziku!

Hide picture