Dobrých adventur není nikdy dost. Gone Home nevyužívá žádných UFO, zombie, vampýrů či podobných módních berliček k navození strachu. Sází na civilní pojetí a budování lehce znepokojivé atmosféry pomocí podrobného a detailního průzkumu okolí. 
Jméno studia The Fullbright Company vám zřejmě nic neřekne, stejně jako asi nebudete znát lidi, kteří ho tvoří. Rozhodně však znáte jejich předchozí práci, tři ze čtyř členů pracovali na Bioshock 2.
Tito chlápci nicméně chtěli tvořit víc než jen velké hry. Seskupili malý tým, aby se emancipovali od byrokracie a diktátu trhu. Gone Home je splněná vize o hře, která nabídne něco navíc. Zní to jako klišé, že? Jejich netrpělivě očekávaný počin však bude stereotypu ušetřen.
O Gone Home vlastně nelze mluvit jako o čistokrevné adventuře, je to spíše hra o hledání a zkoumání. Celý příběh se má odehrávat v domě rodiny Greenbriarů v polovině devadesátých let. Vy se zhostíte role Kaitlin, dcery, která se právě vrací z ročního pobytu ve Francii. Avšak celá vaše rodina je pryč a jediné vodítko je vzkaz od vaší sestry Sam. Při procházení domem, ve kterém jste vlastně poprvé, se díky velmi detailnímu prostředí budete blíže seznamovat s jednotlivými členy rodiny a vztahy mezi nimi. K tomu poslouží právě průzkum jejich pokojů, osobní předměty, skryté deníky či vzkazy.
Pokud má vůbec něco hráče udržet u obrazovky, kde chybí mutanti, divoké přestřelky či gigantické výbuchy, tak je to jen a pouze zvědavost a touha dovědět se pravý stav věcí. A na otázku, jestli to stačí, si budete muset odpovědět sami.
Hra vyjde v půlce roku 2013 na PC, Mac a Linux.