Menu
FANZINE.cz
Technologie

Brink: preview hry. Přinese stylový postapokalyptický nářez nebo přeplácaný pel-mel?

Dominik Butschek

Dominik Butschek

2. 5. 2011

Brink Heavy

RPG střílečka Brink (ano, čtete správně) kombinuje prvky her, jako jsou Team Fortress 2, Mirror’s Edge a Fallout 3. Její vzory jsou hodnocené spíše nadprůměrně dobře, ale půjde vytvořit takový pel-mel, aby hra neskončila fiaskem?

Brink

Tak tohohle bych v noci potkat nechtěl... Vlastně vůbec.       foto: distributor hry

Brink vám hodlá donést unikátní mix herních stylů na nablýskaném podnose. V základě však zůstává FPS (střílečkou z pohledu první osoby) a na to nabaluje RPG prvky a dokonce i parkour. Je vydávaný pod hlavičkou Bethesda Softworks, kterou si spíše vybavíte díky otevřeným obrovským světům, které jsou protkané questy.

V základě si můžete vybrat mezi třemi typy postav a tím pádem i styly hry. Velké postavy, které budou fungovat na bojišti jako parní válce s granátomety a kulomety, budou zaměřené na boj. S těmi se doopravdy po střechách neproběhnete.

Dalším typem budou střední postavy. Ty budou nosit u sebe zbraně, jako jsou útočné pušky a samopaly. Budou nejspíše něco jako univerzální typ vhodný pro začátky s hrou. Tyto postavy už jsou o něco obratnější, ale na mistrovské akrobatické kousky si budete muset zvolit poslední třídu postav.

Ta bude mít nejlehčí výzbroj v podobě lehkých samopalů, ale její obratnost by vám měla pomoct se dostat nepřátelům za záda, kde budete moct udělat v protivníkových řadách pořádnou paseku. Parkour bude tedy nejlepší s touto třídou.

Brink Běh

Kdo by čekal chlápka s pistolí na střeše?

Autoři vám dokonce usnadní práci v podobě jakéhosi autopilota. Vyznačíte si na mapě místo, kam chcete doběhnout, a bude vám stačit držet tlačítko. Vaše postava provede potřebné skoky a skluzy, abyste byli co nejdříve na místě.

Multiplayerová střílečka na prvním místě

Nečekejte pouhé bezduché deathmatche, kde se prostě řežete s ostatními hráči hlava nehlava. Jeden z týmů bude mít za úkol projít mapou na druhý konec a po cestě plnit různé úkoly, jako je likvidace barikád.

Ve hře sbíráte zkušenosti nejen za plnění úkolů nebo zabíjení nepřátel. I úspěšný zásah se počítá. Za tyto expy pak můžete nakupovat vylepšení pro vaši postavu (a vypiplat si ji podobně jako v All Points Bulletin) nebo přímo ve hře měnit třídu postavy a získávat jiné mise.

Zmíněné třídy jsou velmi podobné těm v Team Fortress 2 a dalších týmově založených hrách. Najdete tam vojáka, inženýra nebo třeba více stealth třídu nazvanou operative. Od každé třídy se budou odvíjet specifické mise – voják nebude opravovat nějaké důležité vozidlo a inženýr naopak nebude v první linii.

Výběr zbraní bude také rozsáhlý, navíc půjde dále vylepšit například hledí nebo nahradit obyčejný zásobník bubnovým. Chcete mít samopal s vysokou kadencí vybavený bubnovým zásobníkem? Proč ne.

Hra má oficiální datum vydání stanovené na 13. května 2011. Uvidíme, jestli se vývojářům z Splash Damage podaří překonat svoji předchozí hru, tedy legendární Wolfenstein: Enemy Territory.

Ohodnoťte tento článek:
0
Právě čtete

Brink: preview hry. Přinese stylový postapokalyptický nářez nebo přeplácaný pel-mel?

Hide picture