Přední čeští tvůrci počítačových her spojili své síly a založili vlastní vývojářské studio. Podle všeho to vypadá, že jejich prvním počinem bude středověké RPG.
Warhorse v celé své kráse, zdroj: warhorsestudios.cz
Za vznikem této nové vývojářské společnosti, která nese název Warhorse, stojí dvě význačná jména české herní scény. Tím prvním je Daniel Vávra, scenárista a designér původní Mafie a části jejího pokračování. Druhým ze zakladatelů je Martin Klíma, který dlouhá léta vedl tým ALTAR Interactive a má za sebou práci na titulech jako Fish Fillets, trilogie U.F.O nebo Operation Flashpoint: Dragon Rising. Zbytek týmu Warhorse tvoří další veteráni se zkušenostmi z tvorby známých českých her.
Titul, který studio připravuje, zatím nebyl oficiálně oznámen, z posbíraných indicií je ovšem poměrně zřetelné, co tím utajovaným projektem bude. Daniel Vávra se častokrát nechával slyšet, že má v plánu vytvořit realistické středověké RPG a i na homepage nového pražského studia je RPG jako žánr hry zmiňován.
Na stránkách je také vystaven artwork s názvem zizka.jpg, takže se zřejmě můžeme těšit na výpravu do české historie. Nezbývá, než jen doufat, že bude projekt dotažen do zdárného konce a Česko ve Warhorse nalezne obdobu polského CDProjektu.