Menu
FANZINE.cz
Filmy a seriály

Zahráli jsme si Black Ops 2. Activision už bere konkurenci vážně

Marek Jedinák

Marek Jedinák

5. 9. 2012

Největší peckou letošního Gamescomu, obřího herního svátku v Německém Kolíně nad Rýnem, se dle veřejného hlasování hráčů stala střílečka z pohledu první osoby Black Ops 2. GAMEZINE.cz přináší svým čtenářům exkluzivní dojmy z nového přírůstku do rodiny Call of Duty.

Série Call of Duty hráče bombarduje novými díly každým rokem už téměř celou jednu dekádu. Hra stále suverénně patří mezi nejprodávanější herní tituly a i přes spoustu hejtrů se jí neuvěřitelně daří.

Čtěte také: První dojmy: Vyzkoušeli jsme Crysis 3. Víme, jak se hraje s lukem

Na letošním Gamescomu šlo o jeden z největších herních stánků, což dokazovaly téměř nekonečné zástupy čekajících fanoušků, kteří se během nudného čekání mohli alespoň trochu rozptýlit sledováním již dávno zveřejněných trailerů.

Hráči měli možnost vyzkoušet si multiplayerové demo hry formou klasického team deadmatche, v němž proti sobě stanuly dvě skupiny bojovníků. Je nutné podotknout, že ačkoli se to může zdát neuvěřitelným, podpora grafické stránky hry ze strany vydavatele se skutečně vylepšila. Ve srovnání se svoji přímou konkurencí v podobě Battlefieldu 3 jde sice o výrazně slabší derivát, jenž však lze i tak považovat za konkurenceschopný.

Facelifting mezi celebritami

Nejde o žádné radikální změny, ale spíše o drobný facelifting, který pozvedávají především jemné detaily nových grafických efektů spíše, než kompletně překopaný engine.

Po ozkoušení testovací verze se nelze zbavit dojmu, že Activision vnímá konkurenci jako hrozbu a snaží se jít s dobou. Dvě z map, jenž jsme měli možnost vyzkoušet, působili sice jako relativně rozlehlé koridory, z jejich designu však byla patrná snaha působit mnohem otevřeněji a vzdušněji. Na mapách se nachází velké množství zničitelných předmětů, z nichž nejvýrazněji působí automobily.

Čtěte také: Hráli jsme Injustice: Gods Among Us, komiksovou mlátičku z univerza DC

Ty lze střelbou snadno přimět k výbuchu.

Hratelnost zůstala oproti minulým dílům téměř nezměněna. Širšího prostoru se však dostalo customizaci jednotlivých zbraní. Hráči si v demoverzi mohli nakombinovat spoustu perků a drobných vychytávek pro útočné pušky či samopaly. V současnosti je však tento přístup spíše standardem a nejedná se o nic výjimečného.

Ještě modernější Warfare

Přesun do blízké budoucnosti přinesl také několik nových vychytávek v podobě létajících dronů, které lze ovládat na dálků, a díky nimž lze zasypávat nepřátelské pozice  z výšky, aniž by došlo k ohrožení vlastního života. Novinkou jsou také EMP granáty, které vyřadí výstroj nepřítele a fakticky jej tak dočasně zbaví možnosti efektivně bojovat.

Singleplayer se dle prvních dojmů ponese v podobně megalomanském duchu, jako tomu bylo u předchozích dílů.

Call of Duty vypadá na pouze lehce netypické pokračování z řad studií pod dohledem Velkého bratra Activisionu, který výjimečně ustoupil a alespoň trochu zapracoval na vizuálu.

Ohodnoťte tento článek:
0
Právě čtete

Zahráli jsme si Black Ops 2. Activision už bere konkurenci vážně

Hide picture