Známe původ multiplayeru v Mass Effect 3. Studio plánovalo FPS hru

FOTO: Mass Effect 3Mnozí fanoušči RPG her v poslední době šílí nadšením, neboť nedávno vyšel závěrečný díl trilogie Mass Effect. Jediné, co možná trochu kazí jejich radost, je rozporuplně přijímaný konec celé série. Jednou z novinek třetího dílu je i multiplayer, původně se ale mělo jednat o plnohodnotnou FPS.

SCREENSHOT: Mass Effect FPS
Jak by se vám líbil svět Mass Effectu z první osoby? Zdroj: reprofoto kotaku.com

Na osobní počítače Amazon Kindle a přístroje od Applu je možné stáhnout aplikaci The Final Hours of Mass Effect 3. V ní se fanoušci mimo jiné dozví i to, že vývojáři z Bioware pracovali na střílečce z ME universa, která měla vyjít již v roce 2012. Pod pracovním názvem Mass Effect Team Assault se skrýval mix Battlefieldu 1943 a Unreal Tournamentu.

Čtěte také: RECENZE: Mass Effect 3 znamená pro hry to, co pro film Hvězdné války

Hráči by tak měli možnost válčit klasicky na zemi z pohledu první osoby, či z různých vozítek kontrolovat bojiště pěkně ze vzduchu. Hra byla původně zamýšlena pro digitální distribuci, ale po čtyřech měsících vývoje z této myšlenky sešlo, a celý projekt se nakonec přetvořil v ME3 multiplayer. To ovšem neznamená, že se FPS od Bioware někdy v budoucnu nedočkáme.

Známe původ multiplayeru v Mass Effect 3. Studio plánovalo FPS hru
Ohodnoťte tento článek

Napište komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.